Friday 15 December 2017

Forex przedsiębiorca zwraca się cały rok


Marzy się stać milionerem, który przynosi większości detalistów do świata Forex. Ale pytanie brzmi: czy można stać się milionerem Forex Czy możesz obrócić USD500 na milion USD w ciągu roku przez Forex Czy to jest tylko oszustwo Prawdopodobnie słyszałem to w kółko, ale będę powtarzać to też . Nie można myśleć o nagrodzie bez wysiłku. Więc nie można myśleć o zarabianiu na Forex bez wzmocnienia arsenału handlowego. Potrzebujesz tylko profesjonalnego myślenia handlowego, właściwego szkolenia Forex uczącego prawdziwe strategie handlu walutami. Uwierz lub nie. w ciągu roku (20 dni bez dodatkowych dni handlowych) możesz obrócić 500 USD na milion USD w ciągu roku, używając rzetelnych i skutecznych strategii handlowych, jak to, co Yagub Rahimov uczy się za pośrednictwem Pro-Trader Challenges. Ten, który naucza, opiera się na Fibonacciego, silnej psychologii i codziennych celach. Teraz pokażę ci kilka numerów, ale potrzebujesz kalkulatora lub po prostu otworzyć plik excel na komputerze. Chcę pokazać jak obrócić 500 USD na milion USD w ciągu roku za pośrednictwem Forex bez zbytniego handlu. Maas, pokaż mi, jak stać się milionerem Forex Przede wszystkim musisz zrozumieć, że nawet nie możesz myśleć o zostaniu milionerem Forex bez wiarygodnego broker Forex. Zakładając, że wybraliście prawdziwego pośrednika Forex z 500 depozytów, możemy teraz zacząć mówić o tym, jak zrobić 1 milion w roku. Następną czynnością, którą musisz podjąć, jest określenie ryzyka i nagrody. Aby obrócić 500 USD na milion USD w ciągu roku za pośrednictwem Forex, będziemy korzystać z 11,5 lub wyższego współczynnika wynagrodzenia za ryzyko. W związku z tym, w naszej strategii Million Dollar Forex będziemy korzystać z 4 dziennych ryzyk z 11,5 Risk Reward Ratio. W rezultacie, będziemy ryzykować każdego dnia 4, aby 6. Następnie znajduje się wiarygodna strategia z 73 współczynnikiem wygranej. Oznacza to, że przez co 7 dni zyskujesz akceptację 3 dni utraty. Na końcu nie ma niczego o imieniu holly grail. Oto prosta matematyka dla pierwszego miesiąca, z którą możesz również skorzystać z kalkulatora. Zwycięska strategia: 11.5 RRR z 4-ro ryzykiem Dzień 1. Masz 500, a 6-ci zyskujesz, aby kapitał wynosił 530 dni 2. Zyskujesz 6 zysków, Twój kapitał jest teraz 562 Dzień 3. Ty masz 4 straty, Twój kapitał jest teraz 540 Dzień 4. 6 zysku, kapitału własnego 573 Dzień 5. 6 zysku, kapitał własny 607 Dzień 6. Kolejne 6 zysków, kapitałów własnych 643 Dzień 7. Kolejne 6 zysków, kapitałów własnych 682 Dzień 8. Robisz 4 straty, kapitał jest teraz 656 Dzień 9. Kolejne 6 zysków, kapitałów własnych 695 Dzień 10. Podejmujesz 4 straty, Twój kapitał jest teraz 668 Dzień 11. Możesz zarobić 6 zysków, aby kapitał własny wynosił 708 dni 12. Zyskujesz 6 zysków, Twój kapitał jest teraz 751 Dzień 13. Dokonasz 4 strat, Twój kapitał jest teraz 722 Dzień 14. 6 zysku, kapitał własny 765 Dzień 15. 6 zysku, kapitał własny 811 Dzień 16. Inny 6 zysków, kapitał własny 860 Dzień 17. Kolejne 6 zysków, kapitałów własnych 912 Dzień 18. Robisz 4 strata, Twoja własność wynosi teraz 877 Dzień 19. Kolejne 6 zysków, kapitałów własnych 929 Dzień 20. Utrata 4 straty, kapitał własny jest teraz 893 Tu idź, powtórz powyższy cykl na 260 dni, a na koncie zostanie na końcu 1.003.097 z twojego 1 roku trad . Tak więc możesz obrócić 500 USD na milion USD rocznie za pośrednictwem Forex Tak Nie zaprzeczam ryzyku Forex, transakcja na dźwigni finansowej Nosi wysokie ryzyko. Myślę, że już to odczuwałeś. Jeśli masz jakieś doświadczenie handlowe, nie dbasz o to, jak jesteś starszy, czy jaki fundusz hedgingowy pracujesz, utrzymałeś pewien poziom strat. Forex jest więc ryzykowne, ale tak samo jeździ samochodem lub po prostu żyje. Wszystko, co robimy, niesie jakieś ryzyko, dopóki nie nauczymy się tego nawyku, wiedzy lub doświadczenia, co zmniejsza to ryzyko. Jedyne co musisz zrobić, to nauczyć się handlu. Ale najtrudniejsza jest znalezienie tego niezawodnego źródła edukacji. Let8217s akceptują 95 przedsiębiorców kończących się w ciągu pierwszych 12 miesięcy, ponieważ tracą zmęczenie. Ale mój mentor ma niesamowite utwory. Podczas gdy świat był w kryzysie w 2008 roku, Yagub Rahimov zmienił 25.000 na ponad milion. Od tego czasu trenował tysiące. I w 2017 r. Jest zobowiązany do wyszkolenia 10.000 przedsiębiorców, aby stać się następnym Profesjonalnym Przedsiębiorcą Forex. Możesz też być następnym szczęśliwym przedsiębiorcą, aby dowiedzieć się, jak handlować Forex z Yagub Rahimov przez Pro-trader Challenge. Wykształcił ponad 50 milionerów Forex. Sprawdź, czy możesz uzyskać dostęp do szkolenia Yagub8217.FOREX EXPERT TRADERS AND CASINS Anmol rozpoczął handel w pierwszych latach college'u bez większego szczęścia. Po pewnym roku odkrył wzór, który pozwolił mu odchodzić od 0 do ponad 10.000 na tydzień w zyskach. Do daty, Anmol nalicza ponad 7 postaci zysków dla niego i jego inwestorów w handlu wygrywa i nadal pozostaje akcjonariuszem i forex handlowca. Jest również zapalonym inwestorem na rynku nieruchomości z dużym portfelem i finansuje dwie inne firmy z branży TradingAlgoSytems i QuickSM - Dzisiaj Anmol spędza większość swojego dnia na zarządzaniu funduszami i współpracuje z uczniami żyjących przedsiębiorców, których założył w 2017 r. Były członek Chicago Mercantile Exchange (IOM Division), prognozy rynkowe Dalesa zostały opublikowane na stacji telewizyjnej i radiowej telewizji, w tym CNBC. Pinkert stwierdza: Podobnie jak nieruchomości to lokalizacja, lokalizacja, handel lokalizacją to psychologia, psychologia, psychologia. Zaczął handlować walutami, kiedy CME założyła oddział IMM, który handlował kontraktami walutowymi na tablicy. Jego pierwszą robotą w przemyśle był jako biegacz Dean Witter na podłodze CME. Zróżnicowanie edukacji handlowej poprzez uczęszczanie na handel FOREX w 2 prostych krokach 1. Podstawy Podstawy Forex. replikę uhren kaufen goedkope voetbalshirts kopen basketball trye NBA billige nba trjer basketbal kleding kopen3 Rzeczy, które chciałbym poznać Kiedy zacząłem Trading Forex Trading Forex nie jest skrótu do natychmiastowego bogactwa. Nadmierna dźwignia może zwrócić zwycięskie strategie w przegranych. Kryzys detaliczny może działać jako potężny filtr handlowy. Wszyscy przyjeżdżają na rynek Forex z powodów, od wyłącznie do rozrywki, aby stać się profesjonalnym handlowcem. Zacząłem dążenie do bycia pełnym, samowystarczalnym handlowcem na rynku Forex. Uczyłam się idealnej strategii. Spędziłem miesiące testów i testy backtestu wykazały, że mogę zrobić 25 000-35 000 rocznie z 10 000 kont. Mój plan był pozwolić, aby moje konto było złożone, dopóki nie byłem tak dobrze, nie będę musiał pracować ponownie w moim życiu. Byłem oddany i zaangażowałem się w plan 100. Sparing o szczegóły, mój plan nie powiódł się. Okazuje się, że handel 300 tys. Partii na 10.000 kontach nie jest zbyt wybaczający. Straciłem 20 z mojego konta w ciągu 3 tygodni. Nie wiedziałem, co mnie uderzyło. Coś było nie tak. Szczęśliwie, zatrzymałem się w tym punkcie i miałem szczęście porzucić pracę w brokerze Forex, FXCM. Spędziłem kolejne kilka lat pracy z handlowcami na całym świecie i kontynuowałem edukację na temat rynku Forex. Odegrałem ogromną rolę w moim rozwoju jako handlowca, jaki jestem dzisiaj. 3 lata zyskownego handlu później, miałem przyjemność dołączać do zespołu w DailyFX i pomagać ludziom odnieść sukces lub skuteczniej handlowcom. Punktem mnie opowiadającym tę historię jest to, że wielu przedsiębiorców może odwoływać się do startu na tym rynku, nie widząc oczekiwanych rezultatów i nie rozumiejąc dlaczego. Są trzy rzeczy, które chciałbym wiedzieć, kiedy zacząłem handlować Forex. 1 ndash Forex nie jest szybką szansą W przeciwieństwie do tego, co czytasz w wielu witrynach w internecie, transakcje na rynku Forex nie będą zajmować 10.000 kont i przekształcić je w milion. Kwota, którą możemy zarobić, zależy od kwoty pieniędzy, na którą ryzykujemy, a nie od tego, jaka jest nasza strategia. Stare powiedzenie ldquoTo bierze pieniądze, aby pieniądzerdquo jest dokładne, Forex handlu włączone. Ale to nie oznacza, że ​​nie jest to warte wysiłku, przecież jest wielu handlowców Forex, którzy prowadzą handel na życie. Różnica polega na tym, że powoli rozwijali się z upływem czasu i zwiększyli swój poziom do poziomu, który może tworzyć trwałe dochody. Słyszę o handlowcach przez cały czas, mając na cel 50, 60 lub 100 zysku rocznie, a nawet miesięcznie, ale ryzyko, które podejmują, będzie podobny do zysku, na który są kierowane. Innymi słowy, w celu osiągnięcia 60 zysków w ciągu roku, nie jest to zbyt nierozsądne, aby w danym roku utracić około 60 swojego konta. Ale Rob, handluję z przewagą, więc nie ryzykuję, ile mogę potencjalnie zarobić, co możesz powiedzieć. To prawda, jeśli masz strategię z krawędzią handlową. Twój spodziewany powrót powinien być dodatni. ale bez dźwigni, to będzie stosunkowo niewielka kwota. I w czasach pecha możemy jeszcze stracić smugi. Kiedy rzucamy dźwignię na mieszankę, to tak, jak handlowcy próbują wykorzystać te nadmierne zyski. Który z kolei jest sposób, w jaki handlowcy mogą powodować nadmierne straty. Dźwignia jest korzystna, ale nie wtedy, gdy może zamienić zwycięską strategię w przegranego. 2 Leverage może spowodować strategię wygranej stracić pieniądze Jest to lekcja, na którą chciałbym się wcześniej nauczyć. Nadmierna dźwignia może zepsuć inną opłacalną strategię. Powiedzmy, że miałem monety, że gdy uderzyłaś głową, zarobiłabyś 2, ale gdy uderzyłaś ogonem, straciłeś 1. Czy przeleciałabyś tę monetę Moje przypuszczenie jest absolutnie takie, że przeleciałabyś tę monetę. Chcesz go odwrócić. Jeśli masz 5050 szansy między zarabianiem na 2, a utratą 1, to jest to bezgłębna szansa, którą możesz zaakceptować. Teraz powiedzmy, że mam taką samą monetę, ale tym razem, gdy uderzysz głową, potroiasz swoją wartość netto, ale kiedy uderzysz ogonami, straciłeś wszystkie posiadane przez siebie posiadanie. Czy przeleciałbyś tę monetę Myślę, że nie, ponieważ jeden zły banknot zepsułby twoje pieniądze. Pomimo, że w powyższym przykładzie masz dokładnie taką samą korzyść procentową, jak w powyższym przykładzie, nikt w dobrym umyśle nie odwróciłby tej monety. Drugim przykładem jest ilu podmiotów zajmujących się handlem walutami rozpatruje swoje konto handlowe. Weszli all-in na jeden lub dwa zawody i skończyli tracić całe konto. Nawet jeśli ich transakcje miały taką krawat jak nasza przykładowa moneta, to tylko jedno lub dwa nieszczęsne transakcje wymazują je całkowicie. W ten sposób dźwignia może spowodować, że wygrywająca strategia straci pieniądze. Więc jak możemy to naprawić Dobry początek to użycie niewiele ponad 10-krotnie efektywnego dźwigni. 3 Korzystanie z sentymentu jako przewodnika Możesz pochylić kursy na korzyść Trzecia lekcja, którą nauczyłem się, nie powinna być dla osób, które śledzą moje artykuły. przy użyciu indeksu spekulatywnych sentymentów (SSI). Napisałem wiele artykułów na ten temat. To najlepsze narzędzie jakie kiedykolwiek używane i nadal jest częścią niemal każdej strategii handlowej, której używam, dziś. SSI jest bezpłatnym narzędziem, które można znaleźć tutaj, które mówi nam, ile handlowców jest długi w porównaniu do liczby podmiotów gospodarczych są krótkie każdej ważnej pary walutowej. Jego przeznaczeniem było użycie jako indeksu przeciwwskazań, gdzie chcemy zrobić przeciwieństwo tego, co wszyscy inni robią. Wykorzystanie go jako filtra kierunku dla moich transakcji odwróciło moją karierę handlową całkowicie wokół. Dowiedz się od moich błędów Jeśli mogłabym powiedzieć moją młodszą osobie 3 rzeczy, zanim zacząłem handlować na rynku Forex, byłaby to lista, którą dam. Mam nadzieję, że pomogą Ci w handlu, jak pomogło mi. --- Napisane przez Rob Pasche DailyFX dostarcza informacji forex i analizy technicznej na temat trendów mających wpływ na globalne rynki walutowe.

No comments:

Post a Comment